Przejdź do treści

Wygraj „Pakiet kobiecy”!

9 czerwca w ramach kampanii „Płodna Polka” ruszył konkurs, w którym co dwa tygodnie do wygrania będzie pięć „Pakietów kobiecych”. By wziąć w nim udział należy przesłać na adres konkurs@plodnapolka.pl krótki film lub zdjęcie zachęcające Polki do wykonania właśnie „Pakietu kobiecego”.

 

Niepłodność staje się powoli chorobą cywilizacyjną. Coraz częściej jest wynikiem trybu życia, stresu, a także zbyt późnej decyzji o poczęciu dziecka. Z tego powodu chcemy jak najmocniej promować badania diagnozujące płodność wchodzące w skład „Pakietu kobiecego”. Pozwalają one oszacować, jak długo kobieta będzie zdolna do zajścia w ciążę oraz wykryć wszelkie ewentualne nieprawidłowości na wczesnym etapie. Dzięki regularnemu wykonywaniu tych badań – co pięć lat – można przeciwdziałać niepłodności – powiedział dr Grzegorz Mrugacz, ekspert medyczny kampanii, dyrektor medyczny Klinik Leczenia Niepłodności „Bocian”.

Zasady konkursu

By wziąć udział w konkursie należy przesłać na adres konkurs@plodnapolka.pl zdjęcie lub nie dłuższy niż 30-sekundowy film zachęcający kobiety do wykonania „Pakietu kobiecego”. Forma przekazu jest dowolna – może być to wypowiedź, film fabularyzowany, czy nawet prezentacja zdjęciowa z podkładem muzycznym. Najistotniejszy element stanowi wspomniana wcześniej zachęta.

Konkurs jest cykliczny. Filmy oraz zdjęcia biorące udział w danej edycji konkursu są zbierane przez dwa tygodnie, a następnie jednocześnie wgrywane do odpowiedniego albumu na profilu na Facebooku. Autorki pięciu materiałów, które będą miały w przeciągu kolejnych dwóch tygodni największą ilość polubień wygrywają „Pakiet kobiecy”.

Nagrodę można przekazać dowolnej osobie.

Więcej informacji oraz regulamin konkursu znajdują się na stronie: www.plodnapolka.pl 

 

Kampania społeczna „Płodna Polka”, to inicjatywa, której celem jest promocja badań „Pakietu kobiecego” (badań AMH, TSH oraz USG połączonych z konsultacją z lekarzem specjalistą w dziedzinie niepłodności) diagnozujących płodność kobiety i określających ilość czasu pozostałego na poczęcie dziecka, pozwalając na świadome zaplanowanie macierzyństwa. Szacuje się, że problem niepłodności  dotyka już około 15% par. Jedną z przyczyn bezpłodności jest zbyt późna decyzja o założeniu rodziny połączona z wczesnym wejściem w okres przekwitania. Misją kampanii jest ograniczenie ilości par mających problem z poczęciem dziecka poprzez zachęcanie do diagnozowania czynników, które utrudniają lub uniemożliwiają zajście w ciążę. Kampania jest organizowana przez Fundację „Nadzieja dla zdrowia” przy wsparciu merytorycznym dr Grzegorza Mrugacza, wiceprezesa Polskiego Towarzystwa Medycyny Rozrodu, dyrektora medycznego Kliniki Leczenia Niepłodności „Bocian”. Została objęta patronatami honorowymi: Polskiego Towarzystwa Medycyny Rozrodu, Polskiego Towarzystwa Położnych, Naczelnej Rady Pielęgniarek i Położnych oraz Przewodniczącego Rady Miasta Białystok.

materiały prasowe

Dostęp dla wszystkich

Wolny dostęp

Ten materiał dostępny jest dla wszystkich czytelników Chcemy Być Rodzicami.

Autor

Chcemy Być Rodzicami

Jedyny magazyn poradnikowy dla starających się o dziecko. Starania naturalne, inseminacja, in vitro, adopcja.