fbpx
Przejdź do treści

Mała Magnolia dołączyła do swojej rodziny dzięki adopcji – jest nową twarzą marki Gerber!

gerber
Mała Magnolia dołączyła do swojej rodziny dzięki adopcji - dziś jest twarzą marki Gerber! || Screen Instagram gerber

Oto nowa twarz marki Gerber – poznajcie małą Magnolię. Dziewczynka wygrała 10. edycję corocznego konkursu Gerber Baby Photo Search i przez najbliższy rok będzie ambasadorką marki. Co przy tym ważne, jest ona pierwszą zwyciężczynią konkursu, która dołączyła do swojej rodziny dzięki adopcji.

Adopcja

9. maja 2019 roku otrzymaliśmy telefon z Agencji Adopcyjnej, że jest przyszła mama, która rodzi i chciałaby z nami porozmawiać! – opowiada Courtney Earl, mama Magnolii, której słowa cytowane są w oficjalnych materiałach Gerber.

Zjechaliśmy z autostrady, mieliśmy okazję połączyć się z jej niesamowitymi rodzicami biologicznymi, a kilka godzin później ta słodka, mała dziewczynka pojawiła się na świecie – dziś Magnolia ma rok. Ma też dwie starsze siostry, 12-letnią Whitney oraz 8-letnią Charlotte, które także pojawiły się w tej wyjątkowej rodzinie dzięki adopcji.

Zwycięstwo w Photo Search jest okazją, by opowiedzieć historię Magnolii i rzucić światło na wszystkie piękne i tak różne sposoby, w jakie tworzą się rodziny.

Courtney Earl, mama Magnolii – Gerber

Niewątpliwie jest to historyczne wydarzenie i może stać się ważnym krokiem w poszerzaniu świadomości społecznej dotyczącej adopcji. Co najważniejsze, może pomóc w zdejmowaniu z tego tematu tabu, które wciąż w odniesieniu do wielu kwestii panuje. Dzięki temu będzie też szansa na urealnienie wszelkich związanych z adopcją zagadnień, bo pomimo tego, że niewątpliwie jest to piękne doświadczenie, zwykle „nie wygląda jak na filmach” – pisaliśmy na naszym portalu.

Radość w świecie niepewności

Magnolia przynosi ogrom radości każdemu, kogo spotyka – opowiada jej mama. Wydaje się, że jest to szczególnie potrzebne w trudnych czasach pandemii, co również zauważyli twórcy konkursu. Pandemia COVID-19 sprawiła, że wszyscy czujemy się bardziej wyizolowani niż kiedykolwiek wcześniej, więc znalezienie nowych sposobów na połączenie nigdy nie miało większego znaczenia – czytamy w oficjalnym komunikacie.

W czasach, gdy tęsknimy za połączeniem i jednością, Magnolia oraz jej rodzina przypominają nam o wielu rzeczach, które trzymają nas razem: o naszym pragnieniu miłości i bycia kochanym, o naszej potrzebie znalezienia przynależności i uznaniu, że rodzina wykracza daleko poza biologię.

Bill Partyka, President and CEO, Gerber

Do 10. Edycji konkursu zgłoszono ponad 327 tysięcy dzieci, z których jury wybrało właśnie Magnolię. Dziewczynka przez najbliższy rok będzie pojawiać się w social mediach oraz kampaniach marketingowych marki. W zamian za to jej rodzina otrzyma nagrodę w wysokości $25,000, ubranka Gerber o wartości $1,000 oraz inne, równie wartościowe prezenty. Niewątpliwie znacznie ułatwią one dobry start dziewczynki!

Źródło: news.gerber.com

Dostęp dla wszystkich

Wolny dostęp

Ten materiał dostępny jest dla wszystkich czytelników Chcemy Być Rodzicami. Ale możesz otrzymać więcej posiadając Kontro Premium!

Autor

Katarzyna Miłkowska

Dziennikarka, redaktorka prowadząca e-magazyn oraz portal Chcemy Być Rodzicami, absolwentka UW. Obecnie studentka V roku psychologii klinicznej na Uniwersytecie SWPS oraz była słuchaczka studiów podyplomowych Gender Studies na UW.

Najnowsze artykuły