Przejdź do treści

Kolejna edycja sprzedaży charytatywnych kartek świątecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce

475.jpg

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce razem z wydawnictwem Ilustris, jak co roku przygotowało kolekcję wyjątkowych karnetów świątecznych. To znacznie więcej niż piękny wzór i życzenia, to piękna idea, która niesie dobro. Dobro, którego potrzebują dzieci opuszczone i osierocone.

 

Akcja skierowana jest do firm zaangażowanych społecznie, które chcą przesłać najserdeczniejsze życzenia z okazji Świąt Bożego Narodzenia swoim przyjaciołom, partnerom biznesowym i klientom, jednocześnie wspierając najbardziej potrzebujące dzieci.

Dostępne są również kartki elektroniczne w wersji animowanej i statycznej. Każda zakupiona pocztówka świąteczna pomoże opuszczonym i osieroconym dzieciom, które w SOS Wioskach Dziecięcych odnajdują dom pełen miłości.

Dochód ze sprzedaży kartek świątecznych zostanie przeznaczony na rzecz podopiecznych SOS Wiosek Dziecięcych w Polsce, dając im szansę na szczęśliwe dzieciństwo i lepszą przyszłość.

Wszystkie informacje związane z zamówieniem dla firm charytatywnych kartek świątecznych znajdują się na stronie www.sosdladzieci.pl

 

 

***

Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce w Polsce to organizacja dobroczynna, która działa na rzecz umacniania rodzin zagrożonych rozpadem oraz opiekuje się opuszczonymi i osieroconymi dziećmi. Wykorzystując międzynarodowe doświadczenie, z powodzeniem realizuje swoją misję w Polsce już od 30 lat.

W czasie trzech dekad obecności Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w Polsce zostały zbudowane wioski w Biłgoraju, Kraśniku, Siedlcach i Karlinie. Obecnie Stowarzyszenie ma pod opieką ponad 1400 dzieci. SOS Wioski Dziecięce działa na świecie od 65 lat w 133 krajach, na 4 kontynentach, a pod jego opieką znajduje się ponad 1,5 mln dzieci.

materiały prasowe

Chcemy Być Rodzicami

Jedyny magazyn poradnikowy dla starających się o dziecko. Starania naturalne, inseminacja, in vitro, adopcja.

Nowy test na ryzyko zespołu Downa

467.jpg

Powstało nowe nieinwazyjne badanie prenatalne na wykrycie zespołu Downa. Metoda ta jest testowana w wielu klinikach położniczych w Wielkiej Brytanii.

Obecnie, w około 12 tygodniu ciąży, kobietom oferuje się rutynowe badania przesiewowe na zespół Downa, które szacuje ryzyko, że dziecko urodzi się z tą chorobą. Kobietom z grupy wysokiego ryzyka oferowane jest inwazyjne badanie, w którym igła jest wprowadzana do jamy brzusznej. Procedura ta jest obarczona małym ryzykiem poronienia. Nowe nieinwazyjne badanie krwi matki jest testowane w Wielkiej Brytanii. Jest ono przeznaczone dla kobiet z grup średniego i wysokiego ryzyka. Jest także bezpieczniejsze, a wskaźniki wykrywalności wynoszą około 99%.

Badanie wykazało, że podczas gdy większość kobiet z grupy wysokiego ryzyka, zdecydowała się na nieinwazyjne badania prenatalne, około 10% wybrało badanie inwazyjne. Analizy sugerują, że jednym z głównych powodów ich decyzji jest to, że uzyskanie wyników nowej metody może potrwać 7-10 dni roboczych. Z kolei, większość wyników badań inwazyjnych można otrzymać w ciągu 3 dni roboczych.

 

Źródło: www.medicalnewstoday.com

Marlena Jaszczak

absolwentka SWPS, kobieta o wielu talentach.

Bieliźniane trendy jesień-zima 2014/2015

473.jpg

Zastanawiałyście się już na trendami bieliźnianymi na nadchodzący sezon jesień-zima 2014/2015? Magdalena Kasprzyńska, brafitterka marki Dalia opowiada o tym, czym można przełamać smutną zimową aurę.

– Sezon jesień/zima będzie nas zaskakiwał kolorami bardzo nasyconymi, soczystymi. Możemy wybrać drapieżną czerwień lub morski błękit, a prawdziwym hitem tego sezonu będzie granat przełamany fuksją. Choć królują bardzo nasycone, odważne kolory panie, które wolą klasykę, także znajdą coś dla siebie dla siebie, np. beż przełamany czernią, styl  retro lun klasyczna czerń, w której haft jest udoskonalony świetlistym akcentem, co stanowi nowość sezonu.

Projektanci Intimissimi w tym sezonie ukochali sobie połączeniu beżu i czerni, a ich ażurowe body to prawdziwy hit. Z kolei fanki nieco bardziej szalonych stylizacji z pewnością docenią starania Mango, które stworzyło kolekcję łączącą koronki z jednolitymi połyskującymi materiałami. Natomiast, romantyczki zakochają się w kolekcji Oysho, która sprawia, że można zatęsknić za chłodnymi jesiennymi wieczorami. A dla fanek minimalizmu? Oczywiście Calvin Klein.

Wybór nie jest prosty. Jednak to, do czego należy przyłożyć największą wagę, to dobór odpowiedniego rozmiaru. Prawidłowo dobrane biustonosze unoszą, podtrzymują i kształtują piersi. Brafitterki od lat alarmują, że większość kobiet nie umie dopasować odpowiedniego biustonosza do swoich piersi.

– Należy wiedzieć o tym, że bieliznę wykorzystujemy maksymalnie 4-6 miesięcy. Jest to spowodowane tym, że nasze ciało się zmienia. Dlatego co 6 miesięcy powinnyśmy spróbować dobrać nowy biustonosz, by pasował do naszej sylwetki i by dawał poczucie komfortu – wyjaśnia brafitterka.

 

Źródło: http://www.lifestyle.newseria.pl

Marlena Jaszczak

absolwentka SWPS, kobieta o wielu talentach.